Kto by pomyślał, że po tymczasowej zmianie barw z pomarańczowego na fioletowo-zielony wynikające z nabycia nowego partnera jakim jest firma Megafon z Rosji, włodarze podejmą kroki zmiany tak znanego na całym świecie esportu Loga. 

Jeszcze nie tak  dawno mieliśmy okazję ujrzeć nowe barwy Virtus.pro, które były wynikiem podjęcia świeżej współpracy z rosyjską firmą Megafon. Kiedy tylko nowe barwy zostały ukazane, szybko zostały skrytykowane przez fanów tej organizacji. Dzisiaj już nie barwy, lecz również Logo ulega zmianie. Ale nie martwcie się! Nie zabraknie tam starego silnego niedźwiedzia polarnego, który jest twarzą tej marki, lecz zamiast tarczy, na której widniał „biały miś” zobaczymy pomarańczową literę V, w którą wpisany został minimalistyczny model tego samego niedźwiedzia, który mógł straszyć przeciwników od czasów października 2012 roku! Sami z resztą zobaczcie co do powiedzenia miał na ten temat CEO Virtus.pro:

Naszym celem nie było stworzenie czegoś, co byłoby w drastyczny sposób nowe. Chcieliśmy po prostu użyć już znanego przez wszystkich fanów esportu i kochanego przez kibiców VP loga. Poprawiliśmy je jednak, by mieć pewność, że przez następne pięć, a może nawet dziesięć lat będzie ono wyglądać nowocześnie – przyznał Roman Dvoryankin, generalny menadżer organizacji. – Oryginalne logo było dobrym punktem wyjścia. Po prostu ostrożnie dodawaliśmy kolejne pomysły, które miały uczynić markę nowoczesną i wydaje mi się, że udało nam się to – to z kolei słowa Mikhaila Antipina, jednego z twórców zaangażowanych w projekt.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here